16 Ekim 2008 Perşembe

Özel Harekatci Polis'den gelen e-mail

Özel Harekatci Polis'den gelen e-mail

Bu maili Haber7 sitesine bir Özel Harekatci Polisimiz göndermis. Bende maili okuyunca bunu sizlerle paylasmadan edemedim. Maili hic bir sekilde degistirmeden oldugu gibi kopyaliyorum.

"ben devlet görevlisiyim ismimi farklı yazdım. dün gündüz başlayıp bugün sabahın erken saatlerine kadar kobralar ve skorski helikopterler hakkari semalarını çınlattı. ve ne yazıkki sabaha karşı yine şehitlerimiz ve yaralılarımız getirildi. lütfen bu haberleri göz ardı etmeyelim ve daha fazala gündeme getirelim. daha ne kadar bizi dağlara salmayacaklar. ben polis özel harekat personeliyim. lütfen bize artık yerinize oturun siz bekleyin demesinler. artık yalvarıyoruz. her şehidimiz olduğunda bizler hüngür hüngür ağlıyoruz.mademki bizlere ihtiyaçları yoktu nerden eğitildik ve neden devletimiz bu kadar zahmete girdi..? sizde üzerinize düşeni yapın ve terör lanetini başımızdan hep birlikte tek yürek olarak def edelim. saygıolarımla"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder