8 Şubat 2008 Cuma

Basbakan bu drama dayanamadi

Başbakan bu drama dayanamadı


Ludwigshafen kentinde çıkan yangında yaralananları hastanede ziyaret eden Erdoğan, yaralılardan Nazire Demir'in isteğini kırmadı ve yetkilileri harekete geçirdi..








Almanya'nın Ludwigshafen kentinde çıkan yangında yaralananları ziyaret eden Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a, "Eşimi yanımda görmek istiyorum" diyen yaralı Nazire Demir'in isteği gerçekleşiyor. Nazire Demir'in eşi Erdal Demir, Almanya'ya gitmek üzere yola çıktı.

Gaziantep'teki bir hastanede işçi olarak çalışan ve 3 ay önce Nazire Demir ile evlenen Erdal Demir, yangında eşinin yaralandığının haber edilmesi üzerine yıkıldı. Yeni evli çift, birbirlerine ihtiyaç duydukları en önemli zamanda ayrı olmanın acısını yaşarken, bugün Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yaralıları ziyaret etmesiyle genç çiftin hayali gerçek oldu. Yangında yaralanan ve Almanya'daki hastanede tedavi gören Nazire Demir, "Eşimi yanımda görmek istiyorum" diyerek yardım talep etmesi üzerine Başbakan Erdoğan'ın talimatı ile harekete geçen konsolosluk görevlileri, Gaziantep'te yaşayan Erdal Demir'e ulaşarak Almanya'ya gitmesi için hazırlık yapmasını istediler. Apar topar görev yaptığı hastaneden evine dönen Erdal Demir, hazırlıklarını tamamlayarak yola koyuldu.



3 aylık evli genç damat Erdal Demir, yola koyulmadan önce İHA muhabirine yaptığı açıklamada, eşine kavuşacağı için çok mutlu olduğunu söyledi.

Almanya'da yaşanan yangın faciasında 9 Türk'ün hayatını kaybetmesi ve çok sayıda kişinin yaralanmasından dolayı çok üzgün olduğunu belirten Demir, "Bunların içinde eşim de vardı. Kendisi sağ salim değilse de yaralı olarak kurtuldu. İçimizde buruk bir sevinç var. Eşimin yanına gidip, ona destek olmak, yardımcı olmak istiyorum. Hükümetimiz, devletimiz sağolsun; her türlü yardımı gösteriyor ama benim yanında olmam daha başka olacaktır" dedi.





Olayın olduğu gün durumu eşinin Almanya'daki komşularından öğrendiklerini kaydeden Demir, "Gelen telefonda, 'burada olay oldu, eşinizin bulunduğu ev yandı, ölenler ve yaralananlar var, ancak eşiniz yaralı' dediler. Eşim Nazire'ye de bu kargaşa içerisinde ancak 2-3 gün sonra ulaşabildik ve kendisiyle telefonla görüştük. Kendisinin yaralı olduğunu ve hastanede tedavi altında olduğunu öğrendik" diye konuştu.



Erdal Demir, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yaralıları ziyaretinden sonra eşi Nazire'nin kendisini aradığını ifade ederek, "Eşim 'Başbakan Erdoğan tedavi gördüğümüz hastanede bizi ziyaret etti. Kendisinden ricada bulundum. Yalnız olduğumu, eşimi yanımda istediğimi söyledim' dedi. Başbakan Erdoğan'ın da gerekli girişimlerde bulunduğunu ve beni getireceğinin sözünü verdiğini söyledi. Şimdi ben de hazırlıklarımı yaptım ve yarın Almanya'ya gidip eşime kavuşacağım" şeklinde konuştu.

Demir, Ankara'dan kendisini bir kaç defa aradıklarını da dile getirerek, "Konsolosluktan daha önce de beni aradılar. Eşimin talepte bulunduğunu, beni orada görmek istediğini söylediler. Bunun için de Başbakan Erdoğan'ın girişimde bulunduğunu bildirdiler. Devletimiz sağolsun her türlü yardımda bulundular. Biraz önce de Konsolosluktan arayıp oraya gelmemi istediler. Ben de yarın orada olup, gerekli işlemlerin ardından eşimin yanına gitmek istiyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder