1 Ocak 2009 Perşembe

Ben Filistinli Cocuk - Siir

Ben Filistinli Cocuk - Siir



Ben Filistinli cocugum, yoksul ac...
Bir dilim ekmege, bir yudum suya muhtac...

Ben Filistinli cocuk, acsa güzel cicekler görmez gözüm...
Bana silah uzanir, gül ve cicek yerine...
Burada gül degil gülleler vardir...

Ben Filistinli cocuk, unuttum oynamayi unuttum oyuncaklari...
Bir tek oyun var bildigim, sapan ile savasmak...
Silahtan baska oyuncak'ta görmedim zaten...

Ben Filistinli cocuk, dogdugumda kendimi savasin icinde buldum...
Gözümden yas degil kan gelir...
Ben dövüsürüm zulmün tahtina karsi...
Oyun nedir tatmadim ben...

Benim oyunum savasmak...
Hem oyunda vurulursan ebe olunur...
Ben oynarken Sehit olurum...

Ben Filistinli cocuk, ne zaman duyulacak feryadim...
Ne zaman duyulacak ahim... ne zaman...
Ne zamani yok artik, düsünecek vakit de...

Sen okula basladiginda, ben savasta olacagim...
Kitap defter göremeden...
Kus nedir, cicek nedir, sevgi nedir bilemeden...

Ben Filistinli cocuk, söyleyin nedir benim günahim...
Ne zaman duyulacak feryadim...
Ne zaman duyulacak ahim... ne zaman...


Vataninda garip esir gülmeyi unutmus...
Gözünden boncuk boncuk yas degil kan gelen...
Cocuklar da oldugunu bilmenizi isterim...

Ey yeryüzü cocuklari, insanlik ölmesin diyenler...
Kardessek eger gelinde beraber gülelim...
Beraber oynayalim beraber yasayalim...
Anahtar Kelimeler: Filistinli cocuk - Filistinli cocugum - Filsitinli cocuk siir - Filistinli cocuk siiri - Filistinli cocuk siirini söyleyen seyma - Filistinli seyma - Ben Filistinli cocuk -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder