15 Ocak 2009 Perşembe

Gargat agacı fotoğrafları

Gargat agacı fotoğrafları

Sevgili ziyaretciler son yazimdan bir önceki yazida Prof. Dr. Osman Özsoy'un bir makalesini sizlerle paylasmistim. Makalede bir hadis-i serif vardi. Bahsi geçen hadis-i şerif Sahih-i Müslim’de; “Öyle ki Yahudiler taşların ve ağaçların arkasına saklanacak ama ağaç ve taş dile gelerek 'Ya Müslim! Ey Allah (c.c.) kulu! Gel, bak benim arkamda Yahudi var, buraya gizlendi, benim arkamda, gel onu cezalandır. diyecek. Sadece 'gargat' ağacı bunu söylemeyecek çünkü o Yahudi ağacıdır” buyuruluyor. (Kitab-ul Fiten H. 2239)

Gargat ağacı İngilizce "gharqad" şeklinde yazılmakla beraber aslı Arapça'dır. Ayrıca Latincesi ise Common Nitraria (Nitraria retusa) dır.

Peki hadiste bahsi gecen gargat agaci nedir ve nasil birseydir diye merak ettim ve aramaya koyuldum. Herhalde benim gibi gargat agacini bilmeyen kardeslerimiz vardir. Biraz arastirmadan sonra gargat agacinin resimlerinin buldum ve sizlerle paylasmak istedim. Iste gargat agaci fotograflari:
Not: Bazi resimleri büyütmek isterseniz üzerine tiklayin.
Anahtar Kelimeler: Gargat agaci resim - resimleri - Gargat agaci fotograf - fotograflari - Gargat - Gharqad tree - Common nitraria - Yahudi agacı- Gargad - Ghargad - Garkad - karkat - Gargad ağacı - ağaç - fotoğraf - resim - foto - resimler - jews tree - judenbaum - baum- garqad- salt tree - nitre bush -
Not: Bazi resimleri büyütmek isterseniz üzerine tiklayin.

6 yorum:

  1. aynen Amerikanin haritasina benziyor arkadaslar.

    YanıtlaSil
  2. Yok ya nasil bensiyor ki? Ama ben sunu anlamiyorum maden hersey konusacak o agac beden konusmicak yani Tamam yahudi agaci ama yinede onu anliyamadim

    YanıtlaSil
  3. bu blog kime ait

    YanıtlaSil
  4. Gargat kelimesi 1948 israilin kuruluş-2023 israilin yıkılış tarihlerini barındırıyor

    http://www.gaybihadisler.com/2013/09/yahudilerin-kaderini-gizleyen-hadis_9729.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün 24.04.2024 Çarşamba. 2023 yılı bittiğine göre halen İsrail niye yıkılmadı? Bizleri kimler kandırıyor ve avutuyor?

      Sil
  5. birinizde adam gibi gerçek garkad ağacının resmini koysun. herkes bir resim koymuş. geri zekalının biriside zeytin ağacını ağacı diye koymuş arama motoruna

    YanıtlaSil