28 Nisan 2008 Pazartesi

Dilara'dan haber yok mu ?

Dilara'dan haber yok mu ?

Samsun'un Terme ilçesinde bir hafta önce parkta oynarken kimliği belirsiz 2 kişi tarafından adres sorma bahanesiyle bir otomobile bindirilerek kaçırılan ilköğretim okulu 3. sınıf öğrencisi 9 yaşındaki kız çocuğu, adeta sır oldu.

Edinilen bilgiye göre, Kocaman beldesi Kocaman İlköğretim Okulu 3. sınıf öğrencisi Dilara Kayıkçı (9), bir hafta önce evlerinin yakınındaki parkta kız arkadaşı ve 2.5 yaşındaki kız kardeşi ile oynarken yanlarına gelen kimliği belirsiz 2 genç tarafından adres sorma bahanesiyle bir otomobile bindirilerek kaçırıldı.

Kızının bulunması için yetkililerden yardım isteyen 6 çocuk annesi Hatice Kayıkçı (41), "Kız arkadaşından edindiğimiz bilgiye göre, kızımı 25-26 yaşlarındaki 2 genç, adres sorma bahanesiyle otomobillerine bindirip kaçırmış. Aramadık yer kalmadı. Kızımın hayatından endişe ediyorum ve biran önce bulunmasını istiyorum. Bizim kimseyle bir düşmanlığımız yok. Eşim kahvehanede çalışıyor. Çocuklarımdan biri askerde. Çaresizlik içinde gözyaşı döküyorum. Lütfen kızımı bulun" dedi.


Kaynak: IHA

Editörden: Dilara Kayikci kardesimizi gören veya nerede oldugunu duyanlar Allah rizasi icin Polise basvursunlar. En kücük bir ip ucu bile cok yardimci olabilir. Lütfen toplum olarak duyarsiz kalmayalim.....
Anahtar Kelimeler: Dilara Kayikci - Kayip - 9 yasinda - Samsun - Terme - Kocaman Beldesi - Dilara Kayikci araniyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder