11 Aralık 2010 Cumartesi

Cem Yilmaz - Hayde Türküsü (Av Mevsimi filminden)

Cem Yılmaz - Hayde Türküsü
(Av Mevsimi filminden)

Cem Yılmaz'ın Av Mevsimi filminden bir kesit.... Şener Şen'le başrolleri paylaştığı Av Mevsimi adlı filmde Kazım Koyuncu'nun söylediği 'Hayde' türküsünü seslendiren Cem Yılmaz ve o sahne...



Hayde gidelum hayde.... Dağa karayemişe.... Elun nişanlisina.... Ben nasil deyim hayde.... Çiktum çami budadum.... Endurdum yarisina.... Boyle sevdami olur.... Girsun yerun dibina... Kizilağaç fidani.... Tepeden budanur mi.... İnsan sevduği yardan.... Bu kadar utanur mi.... Endum dere duzina.... Aşlamayi aşladum.... Sevdaluk eyi şeydur.... Ben da yeni başladum.
Anahtar Kelimeler: Cem Yılmaz - Şener Şen - Av Mevsimi - 2011 - Sinema - Film - Cem Yilmaz - Sener Sen - Kazım Koyuncu - Hayde - türküsü - türkü - gidelum hayde daga karayemise elun nisanlisina ben nasil deyim hayde - youtube - video - videyo - klip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder