7 Ocak 2011 Cuma

HAZRET-İ ALİ (K.V.)’NİN CEVABI

HAZRET-İ ALİ (K.V.)’NİN CEVABI
7 OCAK 2011 CUMA - 3 SAFER 1432

Birgün Hz. Ali’nin (r.a.) önüne edepsiz, kötü sözlü ve katı yüzlü bir küstah gelip dedi ki: “Neden Hz. Ebûbekir’in ve Ömer’in halîfelikleri esnâsında halk kavga, karışıklık ve husûmetten, ölüp öldürmekten uzaktı da senin ve Osman’ın hilâfeti zamanında böyle çekişme, ihtilâf ve bozukluk oldu?”

Hz. Ali cevâbında buyurdu ki: “Zîra ben ve Osman, Hz. Ebûbekr’e ve Ömer’e yardımcı idik. Bana ve Osman’a sen ve senin benzerlerin yardımcı oldunuz.”

Kaynak: Fazilet Takvimi / 4 OCAK 2011 SALI - 29 MUHARREM 1432

************************************************************************************
BİR HADİS-İ ŞERİF
Hz.Ömer'den (r.a): Umreye gitmek için Resulullah'tan (s.a.v.) izin istedim, izin verdiler ve
"Ey kardeşim! Duanda bizi unutma."
buyurdular. Hz.Ömer, "Resûlullah'ın bu sözünün yerinde, dünyanın tamamı benim olsa idi beni bu kadar sevindirmezdi." buyurdular.
Kaynak: Hadis-i Şerif, Sünen-i Ebû Dâvûd
************************************************************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder