26 Mart 2010 Cuma

PEYGAMBERİMİZİN (S.A.V.) BAĞIŞLAMASI

PEYGAMBERİMİZİN (S.A.V.) BAĞIŞLAMASI
26 MART 2010 CUMA

Abdullah bin Ebî Bekir (r.anhümâ) buyurdu: "Bir adam bana şöyle anlattı; Huneyn Harbi günü ayağımda sert ve ağır bir nalin vardı. Onunla Resûlullâh'ın aya­ğına bastım. O elindeki bir sopa ile beni dürttü ve: "Bismillah, canımı acıttın" buyurdu.

Sonra bütün gece 'Resûlullâh'ı incittim' diye kendimi ayıplayarak sadece Hazret-i Allah'ın bileceği hâl üzere sabahladım. Sabah olduğu vakit bir adam fülân nerede­dir; diye beni arıyordu. Ben, bu muhakkak dünki şeyden dolayıdır, diyerek ve hakkımda Allah tarafından bir şey geldi korkusu içinde Resûlullâh'ın huzuruna vardım. Bana şöyle buyurdu: "Dün ayağıma basıp canımı acıt­mıştın, ben de sopa ile dürtmüş idim. Şimdi sen ona mukabil şu seksen koyunu al." buyurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder