12 Mart 2010 Cuma

TEVEKKÜL EDERLER

TEVEKKÜL EDERLER
12 MART 2010 CUMA

Peygamber Efendimiz (s.a.v) buyuruyor: "Hac mevsiminde bana ümmetler gösterildi. Ümmetimin dağları ve ovaları doldurduğunu gördüm. Onların bu durumu ve çokluğu çok hoşuma gitti. Bana, 'Razı mısın?' denildi. Ben de, 'Evet' dedim. Allah şöyle buyurdu:

'Onlarla birlikte, ümmetinden yetmiş bin tanesi hesapsız olarak cennete girecektir. Onlar, dağlama yapmazlar, uğur için kuş uçurmazlar (fal ile uğraşmazlar), üfürükçülük yapmazlar ve Rab'lerine tevekkül ederler (her halde O'na güvenip dayanırlar).

Ukkâşe (r.a) ayağa kalkarak,

'Yâ Resûlallah! Allah'a dua ediniz de beni onlardan yapsın' dedi. Resûlullah,

'Allahım, bunu onlardan yap' dedi. Bir başkası daha ayağa kalkarak, 'Allah'a dua ediniz, beni de onlardan yapsın' dedi. Resûlullah (s.a.v), 'Ukkâşe seni geçti' buyurdu."
(Ahmed bin Hanbel)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder