1 Şubat 2011 Salı

ANA İÇİN SADAKA VERMEK

ANA İÇİN SADAKA VERMEK
01 ŞUBAT 2011 SALI - 28 SAFER 1432

Ensardan Sa'd bin Ubâde (r.a.) Peygamber Efendimiz'le (s.a.v.) beraber Dûmatü'l-cendel harbinde iken annesi vefat etmişti.

Sa'd "Yâ Resûlallah! Validem, ben harbde iken vefat etti. Vâlidem adına sadaka versem, validem bu sadakadan faydalanır mı ?" dedi.

Peygamber Efendimiz (s.a.v.) "Evet, faydalanır." buyurdular.

Sa'd bin Ubâde "Yâ Resûlallah! Şâhit olunuz ki, benim etrafı duvarlarla çevrili kıymetli bir hurma bahçem var, onun için sadaka olarak veriyorum." dedi.

Kaynak: Fazilet Takvimi / 14 Ocak 2011 Cuma - 10 Safer 1432

************************************************************************************
BİR HADİS-İ ŞERİF
"Cebrâil (a.s.) gece namazı hakkında bana o kadar tavsiyede bulundu ki, ümmetimin en hayırlısının (gece) çok az uyuyanlar olduğunu zannettim." "
Kaynak: Hadîs-i Şerif, Müsned-i Ebû Hanîfe
************************************************************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder